En el colegio

Woho för håltimme! Eller typ, inte. Är med Mickan i skolan och väntar på att resten ska komma. Nu är det rast och lunch, och sen är det Bild. Sitter och skriver på tre arbeten samtidigt; otrooooligt effektivt!
Rekonstruktion av ett medeltida brott - Historia B
Självanalys - Arbetssätt och Lärande
Krishantering/CASE - Kommunikation

Första april idag, någon som blivit lurad? Inte jaaaaag! Haha. DN:s aprilskämt i år var inte direkt roligt; ganska enkelt att förstå vilket det var... VIP-vagnar på tunnelbanan, med servering av bakelser och liknande? Jo tjena! Däremot kan jag säga att jag hoppas aprilvädret fortsätter som det börjat, är så galet fint ute idag. Varmt och skönt. Skulle samtidigt inte bli förvånad om det började snöa nu. Typiskt min otur.

Bara idag och två skoldagar till, sen blir det påsklov. Och det gillar vi!
Nä, nu ska jag fortsätta skriva om hur den prostituerade Ingrid Honungspotta dränkte sitt nyfödda barn i en vattentunna i Stockholm år 1416. Adiós!




Kommentarer
Postat av: keevv

Ingrid Honungspotta är nog det kreativaste namnet jag hört på år ;D

2009-04-01 @ 22:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0