Sportlov.

Jeez, nu var det typ galet länge sen jag orkade skriva något här? Haha.

Sportlov nu i alla fall; typ gaaaanska så skönt. Fast känns lite som om man inte utnyttjar dagarna, utan bara går och räknar ner och oroas inför skolan igen. Illa!

Har inte haft för mig så mkt, umgåtts en del med Sara & Puck, lite melodifestivalstittande och träning och så. Bakat bullar med lillasyster har jag också hunnit göra. Imorgon har jag tydligen lovat att sova hos mormor & morfar, men det är först på kvällen. Innan det ska jag hinna med en sväng hos frisören och en sväng till Nicho; vi ska äta bullar höhö!

Idag åkte Puck till Göteborg och imorgon åker Sara till Åre... :/ Då hade det blivit väldigt tomt, om det inte vore för att Lotta kommer hem från Berlin, Sara från Thailand och snart också Sarah från Hamra! :D Tur!

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova! Puss.

Kommentarer
Postat av: keevv

haha bra där :D

2009-02-28 @ 17:36:04
URL: http://kevinhammarstedt.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0