Ibland har man tråkigt.

Om dig:
Namn: Emmelie.
Piercingar: Öronen?
Ögonfärg: Bruna/Gröna.
Tatueringar: Nej.
Längd: 1.65, tror jag.
Skostorlek: 38/39
Pojkvän/flickvän: Nej.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland.
Dricker du: Det händer väl, haha.
Använder du droger: Nej.

Din första:
Pojkvän/flickvän: Fredrik.
Första piercingen: Öronen.
Första sporten du började på: Gymnastik! 
Första husdjuret: Fisk.
Första semestern: Semester har man väl varje sommer, men utomlands? Spanien.

Just nu:
Äter du: Kiwi.
Dricker du: Vatten.
Ska du: Skriva ut lite foton.
Lyssnar du på: Land of Confusion - Disturbed.
Väntar du på: Att någon dusch ska bli ledig.
Tittar du på: Skärmen, typ?
Har på du på dig: Pyjamasbyxor och linne.
Läppar eller ögon: Båda två!
Kramar eller kyssar: Beror på.
Kortare eller längre: Vem, han? Längre kanske, inte så noga.
Snygg mage eller snygga armar: Båda, är ju alltid ett plus. Haha.
Busig eller lydig: Buuusunge.

Har du någonsin:
Kysst en främling: Joodå, det har hänt. 
Tappat bort glasögon/linser: Ja.
Sett någon bli nerslagen: Ja.
Blivit nerslagen: Njae, skulle jag väl inte säga.
Brutit ett ben: Nej, faktiskt inte!
Röntgats: Nej.
Krossat någons hjärta: Mjoo.
Haft sex med mer än 8 st: Nej!
Nobbat någon (som haft känslor för dig): Ja.
Gråtit över en pojke: Hmm. Nej, inte vad jag minns.
Sjungt på scen inför folk: Jaadå, flera gånger faktiskt. 
Ljugit för någon: Ja.
Varit i slagsmål: Njae, skulle jag väl inte säga.

Antal:
Gånger du varit kär: Vet inte, inte många.
Gånger ditt hjärta brustit: Vet inte, inte överdrivet många i alla fall.
Hjärtan brustit på grund av dej: Inte ofta.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Vet inte, minst en!
Ärr du har på kroppen: Inte jättemånga, några stycken bara.

Senaste:
Personen du fick mail av: Spotify, inte direkt någon person.
Personen du fick sms av: Vet inte, har inte telefonen i närheten. Lotta tror jag.
Personen du träffade: Patrick!
Personen du ringde: Mamma, men hon svarade inte.
Saken du köpte: Ett äpple.
Vad har du gjort idag: Varit i skolan och hos Sara.
Var det kul: Jaadå, det var det väl.
Hur tidigt stiger du upp: Olika, idag 06.42.
Vad ska du göra ikväll: Titta på Kung-Fu Panda och sova.
Är du seriös: När då?
Använder du hårspray : Ja, mer sällan än ofta dock. 
Kan du stå på händer: Jag vet inte!
Favorit serie: CSI, tror jag.
Är du glad nu: Tjaa, är ju inte ledsen i alla fall.
Var du glad igår: Ja det tror jag att jag var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0