Improvements

Helg. Snuva. Halsont. Feber. Toppenkombination!
Blir till att bädda ner sig tidigt idag, för imorgon är det "Cirkus Laisings", och i år har jag tajmat in både Sarah och Lotta på samma show. I'm gooood. På kvällen är det osäkert, om jag orkar så blir det möjligen dejt med de andra flickorna.

Inte långt kvar på skolan nu, håller på att göra mig av med det sista jobbiga. Bara historiearbetet kvar nu (suuuug) och sen är det kind of slappt. Nationella, såklart; men det är lugnt. Älskar alla temadagar som dyker upp under de närmsta veckorna.

Läste gamla blogginlägg och såg att Tibble tog silver i skol-SM i basket förra året. I år gick det bättre, i tisdags kammade grabbarna hem guldet. MYCKET fint spelat..!

Nu ska jag kirra en bra film, många kuddar, te och choklad. Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0