SKITDAG

Jävligt hemsk dag. Nationella tal, prov, exkursionsrapporter, bitchiga karlar, borttappade loggböcker och allmänt tråkiga människor vart man än går. Fy fan. Dessutom har något hänt med mina ögon; de är alldeles röda så när jag för en gångs skull inte gråter (Sara och jag har väl producerat sisådär ett världshav bara idag) så ser jag ut som en gammal alkis. Solglajjerna nästa.

Dagens bästa var ändå någons facerape på Pekkas status. "Jag kan inte hålla mig längre ...... Jag älskar Emmelie Ahlskog!!!!" Jo man tackar, väldigt smickrande. Och just det ja, hängmattan ska gunga. Då vet jag vad som väntar! Kul var det i alla fall, och det behövdes en dag som idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0